11.28.2012

Juha od pečene korabice i koromača/Roasted Kohlrabi & Fennel Soup

Please, scroll down for recipe in English



Dok neki bježe od korabice i njenog okusa, meni je jedna od najdražih namirnica.
Kao dijete, uvijek bi se vrtila oko bake dok je čistila kupus ili cvjetaču da dođe do kraja i nožićem mi izvrti onaj mali slatkasti korijen pri dnu koji bih onda dugo, dugo grickala.
Kada sam otkrila korabicu koja je još veća i ukusnija (te zdravija) verzija tih slatkastih korijena, mom veselju nije bilo kraja. Kako rođaci imaju polje (kojem se ne vidi kraj pa bi onda bolje bilo to nazvati plantažom) na kojem sade većinom korabice, uvijek imamo tog divnog povrća kada mu je sezona.
I uvijek ga spremamo na salatu, kao prilog, pržimo ga kao krumpiriće ili juhicu. Ja ga još jedem i kao jabuke J Nedavno sam otkrila da je korabica fantastična u kombinaciji s koromačem i da mi je ukusnija pečena. Tako sam došla na ideju da spremim i ovu kremastu juhicu koja nas je svih iznenadila okusom, a M. koji ne voli korabicu (niti blizu njoj) danas je pojeo više od mene J
Dio pečenih kockica korabice odvojila sam za ukrašavanje, a dodatno sam posipala i malo sjemenki koromača.



Juha od pečene korabice i koromača
(za 2 osobe)
 

      Potrebni sastojci:

·      4 glavice korabice
·      1 manji korijen koromača
·      2 režnja češnjaka
·      3-4 žlice maslinovog ulja
·      oko 500 ml – 700 ml vode
·      sol, papar


      Priprema:

·      Zagrijte pećnicu na 200ºC.
·      Korabicu očistite od listova i kore, operite ju pod mlazom hladne vode pa ju narežite na kockice otprilike 2 x 2 cm.
·      Koromač također nasjeckajte, a češnjak ogulite.
·      Nasjeckanu korabicu pomiješajte s koromačem i cijelim režnjevima češnjaka, sve stavite u tepsiju, posolite, popaprite i poprskajte uljem.
·      Sve dobro izmiješajte tako da povrće bude nauljeno, pa stavite peći sve dok korabica ne omekša. Moja se pekla više od sat vremena, ali to ovisi i o pećnici. Izvadite povrće tek kada bude mekano.
·      Pečenu korabicu zajedno s koromačem, češnjakom i uljem u kojem se povrće peklo premjestite u manji lonac, dolijte vodu, a po potrebi još soli i papra. Sve izmiksajte štapnim mikserom u kašu pa pustite da na laganoj vatri kuha još 10 minuta.
·      Poslužite dok je još juha topla.



English version

Roasted Kohlrabi & Fennel Soup
(serves 2)
 

      You need:

·      4 kohlrabi bulbs, peeled and chopped
·      1 small fennel bulb, chopped
·      2 garlic cloves, peeled
·      3-4 tbsp olive oil
·      500 ml – 700 ml water
·      sea salt, black pepper


      Steps:

·      Preheat the oven to 400 F (200ºC).
·      Cut off the woody layer of the kohlrabi and then peel each one. Cut them into small 1-inch (2 x 2 cm) cubes. Set aside.
·      Wash the fennel bulb and chopp it. Peel the garlic. Set aside.
·      In a large baking pan, combine kohlrabi cubes with fennel, garlic, salt and pepper. Add olive oil and toss it well.
·      Bake on the same temperature for about 1 hour or more. Everything should be soft when pierced with a fork. Remove from the oven.
·      Put everything into small pot,combine with water and more salt if needed. Using hand mixer, mix it into puree and set on the low heat on the stove. Let it cook for another 10 minutes, then serve while it is stil warm.


 P.S. For the measurements, check out the Kitchen chart!




Pin It Now!

31 comments:

  1. Very tasty! A wonderful combination. I'd love to taste that soup.

    Cheers,

    Rosa

    ReplyDelete
  2. Bas izgleda fino:) a i pecena kao cips zvuci odlicno, probati cu prvom prilikom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mateja, hvala ti! Često korabicu koristimo kao zamjenu za krumpir :)

      Delete
    2. moji doma vole krumpir više od svega, a ja baš i ne:) tako da cu ja svakako isprobati korabicu :)

      Delete
  3. Ja je grickam i umačem u so kao jabuku a obožavam je leti serviranu ovako krem sa jogurtom i to hladnu, direktno iz frižidera. Mama je puni, ali too nisam stigla da probam. Ma nema te stvari koja se ne može pripremiti a da onaj koji je ne voli bar može da je pojede.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelena, još je nisam jela hladnu, s jogurtom - hvala na ideji :)

      Delete
    2. To ti je ideja za leto, zaista je predivna.

      Delete
  4. Blago tebi, znači uvijek si dobro snabdjevena ovim divnim povrćem!:) Ja korabicu nažalost ne upotrebljavam tako često, ne znam ni sama zašto, volim je u juhama, i ovaj receptić će mi jako dobro doći. Slike su prekrasne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanja, hvala ti! Pa imamo je samo dok joj je sezona :)

      Delete
  5. Ovo je za mene sasvim novo, ne znam da sam ikada jela korabice. Prekrasno izgleda ovako servirano, krasna mi je ova solja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gordana, drago mi je da te ponekad uspijem iznenaditi :)

      Delete
    2. Btw, šalica je kupljena u Anthropologie.com (monogram mug) :)

      Delete
  6. Divne su fotke, a juhicu bi smazala u tili čas ;)

    ReplyDelete
  7. Jel' to bese keleraba na srpskom? Cim sam ugledala komorac u naslovu odmah sam morala da reagujem:) Ja OBOZAVAM to povrce, mada nikad nisam pomislila da pravim corbu sa njim. Jos i te semenke od komoraca, evo imam ih jos iz baste i sve nesto se neckam sta da radim sa njima. Izvini, trebalo bi da zvezda posta bude keleraba, ali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha, potpuno razumijem! I ja koromač obožavam :D

      Delete
  8. Odlično izgleda! Čorbice od pečenog povrća su mi ove jeseni apsolutni hit! Brzo i lako se prave od raznog povća i jako su ukusne!
    Prelepe fotke!

    p.s. često svratim na blog ali nemam baš vremena da sve prokomentarišem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanjo, hvala ti! I kod mene je ista situacija, ali kriza s vremenom se pomalo popravlja :D

      Delete
  9. Ovo bi bilo idealno za moju nečakinju, od svog povrča biježi kao vrag od tamjana ali korabicu obožava. Super izgleda.

    ReplyDelete
  10. Nisam ljubitelj kelerabe ali s vremena na vreme je jedem i sama smišljam načine kako da mi se svidi. U ovoj čorbici misli da bih uživala ;). I da fotkice su ti super :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maslinka, tvoje kombinacije me uvijek oduševe :) Hvala ti!

      Delete
  11. fina i zdrava juhica koja grije u ovo prve dane zime.
    obožavam tvoje fotke!

    ReplyDelete
  12. generalno volim svo povrće i svaka čast za ovu juhu, fantastična je!

    ReplyDelete
  13. Ne mogu reći da su mi ovo najdraže namirnice ali ih volim, a u ovoj pečenoj verziji mi izgledaju jako primamnjivo. Juhica je posebno dobra, zdrava, sigurno i ukusna i jako dobro mi izgleda ! Draga Maja super si ovo pripremila, a prezentacija je odlična, krasne su fotkice !

    ReplyDelete
  14. ja sam korabicu otkrila prošle godine kad smo je posijali na vrtu, juhice su mi najdraže ali i na druge načine je odlična

    ReplyDelete