8.27.2010

Džem od jabuka i lješnjaka/Apple & Hazelnut Jam




Potrebni sastojci:
3 kg domaćih jabuka
150 g lješnjaka
800 g kristal šećera
5 dl vode
1 limun (sok)


Priprema:
Jabuke oprati, prepoloviti te im očistiti sredinu. Narezati jabuke na manje komadiće.
Jabuke s vodom staviti kuhati na laganoj vatri 30 minuta.
U međuvremenu lješnjake oguliti pa popržiti na tavi bez ulja otprilike 1-2 minute. Pržene lješnjake samljeti.
Kada su se jabuke skuhale, usitniti ih štapnim mikserom, dodati im iscijeđeni sok limuna, lješnjake i šećer. Kuhati uz povremeno miješanje 1 sat na laganoj vatri.
Dok se džem kuha, staklenke operite pa ih sterizirajte tako što ćete ih staviti u hladnu pećnicu, a zatim ćete pećnicu upaliti na 100°C da se polako zagrije.
Zagrijavajte tako staklenke 1 sat ( vrata pećnice moraju biti itškrinuta).
Kada je džem gotov, ulije ga u vruće staklenke, a zatim otvorene staklenke stavite u pećnicu na 100°C oko 50 minuta da se na vrhu uhvati korica.
Vrući džem odmah zatvorite i ohladite na sobnoj temperaturi.
Kada se ohladi, džem premjestite u smoćnicu ili u hladnjak, a upotrijebite u roku od dva tjedna.



Pin It Now!

4 comments:

  1. Evo nama Maje natrag, neumorne i uvek sa novom inspiracijom za džemove. Nisam neki ljubitelj džemova, ai kada vidim ovako egzotične kombinacije poželim i ja da probam! Ja bi samo dodala malo đumbira!

    ReplyDelete
  2. Jelena, tnx :)
    Nije mi uopće palo na pamet dodat malo đumbira, mislim da bi se njegova posebna (meni pomalo limunasta) aroma savršeno uklopila.
    Hvala na ideji:)

    ReplyDelete
  3. treba li jabuke prethodno oguliti?

    ReplyDelete
  4. Ja sam ih ogulila jer nisam htjela koricu. Imajte na umu da jabuke imaju kiselinu u sebi te da ova marmelada može trajati najduže dva tjedna.

    ReplyDelete